Avatar billede TeHM Nybegynder
09. juni 2013 - 02:19 Der er 3 kommentarer

Fejlmeddelelse ved opstart - mangler logifetch

Siden jeg på et tidspunkt ændrede i hvilke opstartsprogrammer jeg ville forsinke, har jeg haft følgende fejlmeddelse ved opstart:

Et vindue med titlen RunDLL siger:

Fejl i c:\windows\system32\logilda.dll
Mangler: logifetch

Jeg brugte Advanced Systemcare 6 til at ændre i hvilke opstartsprogrammer jeg forsinkede, men har ændret det tilbage, uden at det har løst noget. Mener også jeg ved samme lejlighed brugte samme program til at rense registreringsdatabasen. Noget som jeg siden hen har ladet mig fortæller er uklogt. Så alt i alt ved jeg ikke med sikkerhed hvad der har forårsaget problemet.

Håber til gengæld nogen kan hjælpe med at løse det.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juni 2013 - 02:33 #1
Har du mulighed for system gendannelse til før du anvendte følgende software?

At rydde op i ens registreringsdatabase er klogt, men hvis man ikke ved hvad man gør er det ikke klogt længere.. En disk defragmentering kan gavne meget så længe du ikke har en ssd
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2013 - 06:45 #2
Enig i #1 med hensyn til systemgendannelse.
At rydde op i registreringen kan være farlig hvis man ikke tager en backup af den inden man går i gang. Det samme bør man også gøre hvis man med et program laver ændringer til hvordan pc starter op.
Fejlen her kunne være et driver problem eller software update i forbindelse med Logitech mus.
Prøv at se i din enhedshådntering om du har gule anmærkninger under mus.
Avatar billede TeHM Nybegynder
13. juni 2013 - 04:54 #3
Jeg har ingen anmærkninger til musen. Det eneste sære i den forbindelse er at jeg ikke er i stand til at slå min touch pad fra, selv om jeg har en mus.

Ang. opdateringer har jeg et problem med en patch til windows. Jeg har beskrevet det her:

http://www.eksperten.dk/spm/982207#reply_8067166

Har ikke hidtil troet at der var tale om ét sammenhængende problem, men jeg er ikke sikker på noget som helst.