Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
08. juni 2013 - 22:08 Der er 3 kommentarer

THOR Asator eller Sharkgaming pc

Spørgsmålet er ret simpelt, hvilken computer er den stærkeste?

http://www.sharkgaming.dk/silent-mighty-shark.html vs.
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/thor_asator_-_intel_core_i5_4670k_-_2x8gb_-_250gb_ssd_-_2tb_-_geforce_gtx_770_-_windows_8-23828909

THOR asators grafikkort er vist en ret ny model, så jeg er lidt usikker.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. juni 2013 - 22:43 #1
GTX 770 er faktisk ikke et nyt kort men et omdøbt GTX 680 OC, det yder rigtig godt.
4670K er afløseren til i5 3570K og er en ny CPU, den er god til en Gamer pc (udvikler også mindre varme).
Mere RAM end Shark.
Hurtigere og større SSD end Shark.
Ekstra 2 TB HDD i forhold til Shark.
Nyere bundkort end Shark.

Skal jeg se bort fra prisen, så vil jeg absolut tage THOR Asator.
Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
09. juni 2013 - 00:26 #2
Kan der evt. i fremtiden monteres et ekstra GTX 770 kort (SLI)?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. juni 2013 - 08:37 #3
Nej desværre ikke, det vil kræve at bundkortet skiftes til et SLI bundkort (og en kraftigere strømforsyning, som ville kunne eftermonteres).