Avatar billede PEBM Praktikant
08. juni 2013 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Snap.do

Jeg har Windows XP Home Edition Service Pack 3
Hvordan sletter jeg Snap.do og hvor har jeg fået den fra?
FREE AVAST har været installeret i flere år.
Spap.do er ikke i tilføj-fjern i kontrolpanel.
Er det helt sikkert at bruge
http://www.bleepingcomputer.com/ (...)
Jeg kan ikke lide den med at klikke på "SLET", det har jeg prøvet i et andet tilfælde, hvilket resulterede i at samtlige exe-filer blev slettet.
Hvad er det programmet sletter?
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 11:17 #1
prøv med http://adwcleaner.en.uptodown.com/
jeg fik også noget skidt på min det kunne den godt fjerne, start og klik på slet og følg anvisninger.

vh kim
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
08. juni 2013 - 12:00 #2
jeg har det på min ene browser (internet explorer) og ved sgu heller ikke hvordan jeg skal slette det. så jeg bruger bare chrome...
Avatar billede PEBM Praktikant
08. juni 2013 - 12:41 #3
Jeg har fundet løsningen på mit problem med SNAP.DO
Jeg brugte
http://www.bleepingcomputer.com/ (...)
downloadede filen AdwCleaner og klikkede på slet.
Alle åbne vinduer blev lukket, og så kørte det bare derudaf
og jeg fik slettet alt uønsket malware, som jeg overhovedet ikke vidste jeg havde. Flere hundrede filer Documents and Settings, mapper, nøgler og toolbars jeg ikke bruger.
Det virkede helt perfekt.

Denne førte til et spansk link http://adwcleaner.en.uptodown.com/
jag forstår ikke en skid spansk, så brug den ikke!!!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2013 - 12:43 #4
Jeg har ikke haft problemer med at bruge Adwcleaner, og anbefaler andre at bruge den, også til Snap.do
Det er denne vejledning der kommer med:
AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Og jeg har ikke oplevet den har fjernet .exe filer når jeg har brugt den.
Kører XP her.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2013 - 12:44 #5
Nå det var lige en postgang for sent ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2013 - 12:45 #6
#3 Ja den fjerner ting man ikke troede lå på pc. Første gang jeg brugte det fjernede den ting der var over 2 år gamle.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2013 - 12:47 #7
Hvis du ikke har CCleaner og Malwarebytes, så hent dem og kør dem en gang om ugen sammen med AdwCleaner.
På den måde kan du holde din pc rimelig ren for skidt og snavs :-)