Avatar billede Jannickhess Professor
06. juni 2013 - 23:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rense dyserne på printeren, Canon ip 5200R

Jeg har sat nogle, print patroner, i min printer.
De er helt nye, men uoriginale, sælgeren på nettet sagde til mig i telefonen, at de er ligeså gode som de originale, bare billigere.

Men jeg tror at jeg skal rense dyserne, der sidder i selve printeren.

Men hvordan gør jeg så det?

Er der nogen her der har nogle foreslag

JH
Avatar billede mash Mester
07. juni 2013 - 08:00 #1
Uden at vide det 100% saa tror jeg at printer softwaren har et rense program.

hojreklik paa printer iconet, vaelg printer egenskaber, vaelg fane blad vedligeholdse, tryk paa rens

hvis det ikke er nok er der en grundig rens osse

men som sagt saa er det ikke sikkert at din printer har helt samme menu.
Avatar billede Jannickhess Professor
18. juli 2013 - 13:11 #2
Lukker ?
Har købt en nyere printer.
Den gamle virker stadig fint, efter at jeg har fået en ny printerpatron i

Lukker derfor ?

JH