Avatar billede jalle88 Nybegynder
06. juni 2013 - 14:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Minecraft

Hej

Jeg kører Minecraft med 200-300 FPS, hvor jeg har slået grafiken helt i bund, men alligevel så lagger det konstant.

Jeg vil være rigtig glad for at høre fra jer.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2013 - 14:41 #1
slå Vsync til
hvis det fortsætter slå det fra til til igen
Avatar billede jalle88 Nybegynder
06. juni 2013 - 15:00 #2
Jeg har downloadet en mod der gør så at jeg har 3 gange så meget FPS
så den har automatisk slået Vsync til :)
Avatar billede AndreasKB Nybegynder
06. juni 2013 - 16:28 #3
hej Jalle88. problemet er kendt, jeg har selv spillet minecraft og jeg køre med 200 fps men i 1.4.7, lagede jeg utroligt selvom de 200 fps. det var en fejl i selve opdateringen der skyldte det. så det er nok den nye 1.5.2 opdatering der er skyld i det.

hvor lang tid har du spillet minecraft?
og hvis du har spillet det før opdateringen, lagede det så?
:)
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2013 - 16:44 #4
Prøv at slå det fra og til igen
Mit minecraft gør det også det er fordi minecraft ikke er godt til et godt grafikkort
Avatar billede jalle88 Nybegynder
23. juni 2013 - 09:13 #5
Jeg har ikke rigtigt fået et svar så jeg giver pointne til mig selv