Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
05. juni 2013 - 21:26 Der er 8 kommentarer

Bærbar

Halløj derude!

Jeg skal have købt mig en ny bærbar pc..

Jeg har kigget en del rundt, men er bare blevet mere forvirret, og jeg tænkte på, om der ikke var en eller muligvis flere, der har et godt råd mht. hvilken bærbar, eller hvilket mærke man skal kigge efter..

Har 7500-9000 kr. til den nye bærbar..

Jeg har selv tænkt lidt på en fra mm-vision (http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714600010&gruppe=visionnotebook)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 21:36 #1
Det er et yderst fornuftigt bud du har fundet dig.

Husk at kigge på dit gamle spørgsmål med henblik på lukning. :-)
http://www.eksperten.dk/spm/955216
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
05. juni 2013 - 21:48 #2
Hvordan lukker man en tråd og giver points?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 21:56 #3
Du får lige min standard copy/past vejledning.  :-)

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
05. juni 2013 - 22:05 #4
Gode guide og mange tak, men der står ikke nogen steder "Acceptér dette svar".. :(
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 22:45 #5
Det kræver at du først beder nogen lægge et svar (som vil lyse gult til du godkender det).

Jeg lægger denne kommentar som et svar, som et eksempel (for du kan se det), det betyder IKKE, at du skal godkende dette svar (som er lagt ukorrekt efter reglerne).

Cool du tager dig af sagen og forsøger at få bragt tingene i orden.  :-)
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
06. juni 2013 - 15:51 #6
Så skal jeg bare have fat en en af dem der har skrevet og bede dem om at lave deres kommentar om til et svar?

Er der ellers nogen der har en indvening mht. en god bærbar pc?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. juni 2013 - 16:10 #7
Så skal jeg bare have fat en en af dem der har skrevet og bede dem om at lave deres kommentar om til et svar?

Lige præcis, send dem evt en privat besked nu det er et gammelt spørgsmål.
Giv dem en uge til at lægge svar, har de ikke lagt svar inden, så lægger du selv et svar og godkender det (ingen vil brokke sig da de har fået en fair chance).  :-)
Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
07. juni 2013 - 00:57 #8
Så er den anden tråd lukket :)
Vil dog meget gerne hører fra andre mht. bærbar