Avatar billede petert Forsker
02. juni 2013 - 09:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fil overførsel fejler

Hej
Jeg har en HD hvor jeg via en USB adapter skal overfører 56 GB billedfiler
Jeg har det problem at hvis jeg vælger mappen Billeder og ctrl+c og sætter ind på den nye HD starter og kører kopieringen i ca 12 min så opstår en fejl og jeg må starte forfra.
Fejlen er "kan ikke læse nogle enkelte filer"
måske for nogler er skrivebeskytted.
Hvordan skal jeg gøre dette rigtigt
Findes der et free vare program?
MVH
Petert
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2013 - 09:49 #1
Hej.

  Gå ud i en kommandoprompt og brug RoboCopy således:

robocopy [kilde] [destination] /mir

Så vil din kilde-mappe blive "spejlet" til destinationen, forstået på den måde at den sletter de filer på destinationen, der ikke længere eksisterer i kildemappen.

De bedste hilsner
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 10:39 #2
Hej jeg kan se du ikke vender tilbage til dine tråde så jeg smider overvågningen af dig :-(
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/petert
Avatar billede petert Forsker
02. juni 2013 - 15:07 #3
Det er fordi jeg arbejder meget forskelligt.
Jeg skal nok følge op på trådene
Avatar billede petert Forsker
02. juni 2013 - 15:08 #4
Jeg er ikke meget for hvis der bliver slettet nogle filer før backup filerne kører 100%
Tak for svaret
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2013 - 15:46 #5
Hvis du blot vil tilføje til din backup undlader du bare parameteren [/mir], så spejler den ikke. Det vil sige en regulær kopiering.
Avatar billede petert Forsker
14. februar 2014 - 09:21 #6
Jeg lukker dette.
læg et svar og tak for hjælpen
/petert
Avatar billede petert Forsker
09. marts 2014 - 11:50 #7
lukker