Avatar billede Kristoffer_D Nybegynder
30. maj 2013 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Override af dedikeret Gpu

Hej eksperter
Jeg har desværre kommet til at gøre min computer lidt for ren indvendig. Som følge heraf har jeg beskadiget min dedikerede gpus kerne. Der er simpelthen gået en lille flig af, og nu er der ikke gang i skærmen. Alt andet synes at boote, men ingen gang i skærmen, ikke engang pærerne tænder. Men nu er det jo sådan at computeren har en i3 processor og dermed også en ekstra god. Spørgsmålet til 1 mio. Kr. Er så: kan min Override og tvinge computeren til at bruge denne gpu?
Tak på forhånd :)
Avatar billede Blandy Praktikant
31. maj 2013 - 08:23 #1
kan du vist i bio. Der kan du vælge om du skal bruge pci eller onboard gpu, i hvert fald på de fleste motherboards. Ellers må du jo tage de defekte kort ud af maskinen.
Avatar billede Kristoffer_D Nybegynder
31. maj 2013 - 09:42 #2
Ah jeg glemte lige at nævne det er en bærbar, hvorved det er en smule svært at tage grafikkortet ud, da det er loddet på bundkortet :(
Avatar billede Kristoffer_D Nybegynder
13. august 2013 - 10:34 #3
Svar  ikke fundet, så lukker den.