Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
30. maj 2013 - 12:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min Bærbar afbryder mit spil !?

Hej

Når jeg spiller football manager sker der ofte det at min pc afbryder spillet og kommer med følgende besked på startskærmen:

Microsoft Visual C++ Runtime Libary

Runtime error!

Program: ...iles\steam\steamapps\common\Football Manager
2013\fm.exe

This Application has the runtime to terminate it in an
unusual way.
please contact the application's support team for more information

Nogle der kan fortælle mig hvad problemet er og hvordan jeg løser det ?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2013 - 12:39 #1
afinstaller spillet, genstart, og installer det igen. Så burde c++ (som microsoft har mange versioner af) komme på plads i den krævede version. Fx findes 2008-versionen af c++ i 9.0.30729.17 og 9.0.30729.6161 som måske generer hinanden (hos mig er .6161 indlæst dagen før .17 versionen).
Ellers må du tjekke spillet hjemmeside for at se efter opdateringer.
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 17:38 #2
...