Avatar billede klostermann Juniormester
29. maj 2013 - 18:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra mange jpg til mp4 film

Hej
Jeg har har planer om at lave en stopmotion film i forbindelse med nogle børn, jeg har tsyr på at få taget en masse JPGs, men hvordan får jeg lavet dem let om til mp4 video.
Gerne et gratis program, der kan klare det...
Avatar billede thov Forsker
29. maj 2013 - 18:55 #1
.jpg billeder kan nemt konverteres til en animeret .GIF
Her er et program til $20 http://download.cnet.com/JPG-Files-To-Animated-GIF-Converter-Software/3000-2193_4-75740083.html
Der findes sikkert også gratis programmer til formålet.
Google efter "jpg to anim gif", så dukker der eksempler op.
Avatar billede klostermann Juniormester
29. maj 2013 - 19:13 #2
Hej
Det er desværre så meget og i sådan en opløsning at GIF ikke er svaret - Det skulle gerne ende med en mp4 eller noget i den stil
Avatar billede -laban- Nybegynder
30. maj 2013 - 00:49 #3
Hej Klostermann

Super fra eRightsoft er din ven, og vil klare problemet. Det er gratis ;-)

Link
http://super.en.softonic.com/
\Laban