Avatar billede dano2821 Nybegynder
29. maj 2013 - 00:37 Der er 2 kommentarer

HJÆLP! Router til kælderen !

Hej, min egen router er gået død og der er stemning for at købe en ny.

Jeg har kigger på Asus RT-N56U og var meget tilfreds med de reviews jeg har læst, plus den er røv billig :) - Det eneste der står i vejen er hvorvidt den kan trække forbindelsen ned i kælderen. Vi har beton-vægge, men det ik fordi at vi snakker om 1,5 m tykke vægge, men det er stadig beton.

Min gamle router døde pga. antennerne knækkede efter min kære lille fætter var på besøg. Jeg er ikke interesseret i at købe en forstærker eller noget, jeg vil bare have en solid router som hverken hopper af nettet eller bare kører sløvt.

Det skal nok også siges at jeg gamer og streamer en hel del, så i kan nok forstå at en god router er nødvendigt :)

Men ja, kan nogen give mig et svar omkring hvor vidt ASUS RT-N56U kan klare det ?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. maj 2013 - 02:11 #1
Åh kan vi ikke slippe for de her overskrifter der starter med :

HJÆLP! !! !!!!!! ! ! !
Avatar billede dano2821 Nybegynder
30. maj 2013 - 18:14 #2
nej