Avatar billede sarah90 Nybegynder
26. maj 2013 - 01:00 Der er 1 kommentar

ّّWATCH Mikkel Kessler vs Carl Froch live stream online watch match Froch Kessler II streaming free tv video link 25/5,2013|IBF boxing super middleweight title

Mikkel Kessler v.s Carl Froch livestream gratis VM-kamp i boksning online boksekamp Kessler Froch II streaming gratis tv videolink 25/5, 2013 | IBF boksning super mellemvægt titel Det er af med fløjlshandskerne for at få billetter til den nervepirrende kamp mellem Carl Froch og Mikkel Kessler. Den længe ventede og eksplosive omkamp finder sted på O2-arenaen i London og vil med sikkerhed tiltrække boksefans fra hele verden. Find de billetter til boksekampen mellem Carl Froch og Mikkel Kessler, du leder efter, på viagogo, verdens største markedsplads for billetter. Vælg et arrangement for at se de tilgængelige billetter. Du kan også sætte dine ekstra billetter til kampen mellem Carl Froch og Mikkel Kessler til salg på viagogo, og det er gratis at sætte billetter til salg. Alle billetter til kampen mellem Carl Froch og Mikkel Kessler er dækket af viagogo billetgaranti! Vi håber og tror naturligvis på en sejr til vores egen Mikkel Kessler

Kessler glæder sig til at få Froch-kamp overstået

Mikkel og Carl II VM-kamp i boksning Bokses i O2-Arena i London med plads

http://kessler-froch-boxing.goshrink.com/

=

http://kessler-froch-boxing.goshrink.com/

=

http://kessler-froch-boxing.goshrink.com/

=

http://kessler-froch-boxing.goshrink.com/

=

http://kessler-froch-boxing.goshrink.com/

VM-kampen mellem Carl Froch og Mikkel Kessler kommer tidligst i gang klokken 23.30 og sandsynligvis ikke før midnat.

Kampen kan købes som pay-per-view, men også følges live i tekst på politiken Mens millioner af boksefans glæder sig til at se boksebraget mellem Mikkel Kessler og Carl Froch i London, så glæder en af hovedpersonerne sig først og fremmest til at komme om på den anden side af kampen.

»Ja, jeg glæder mig til, at det er overstået«, siger Mikkel Kessler.

Læs ogsåKessler slap for nyt britisk nøgenshow

Han kommer på en stor opgave, når han skal kæmpe mod både den engelske IBF-verdensmester i supermellemvægt og larmen fra cirka 18.000 tilskuere i O2 Arena.

Glæder sig til at vise nye ting

»Det bliver da stort, og der kommer mange nerver på. Nogle gange glæder man sig ikke, når det er ved at være der. Så kommer der pres på en. Men jeg glæder mig da til at vise, hvad jeg har trænet på«, siger Mikkel Kessler.

»Jeg vil bare vise folk, hvad jeg kan og se, om jeg kan gøre de ting, som vi har øvet på. Men jeg glæder mig også, til det er overstået«, siger han.

Læs ogsåManden, der har fået tæv af dem begge: Kessler vil udbokse Froch

Efter 15 år som professionel har 34-årige Mikkel Kessler selv antydet, at han kunne finde på at indstille karrieren ved et nederlag til Carl Froch.

Stopper ved et nederlag

»Ja, selvfølgelig. Jeg er også oppe i alderen. Man kan godt bokse, til man er over 40 år, det har vi også set med Bernard Hopkins. Men det har jeg ikke lyst til«, siger danskeren.

Mikkel Kessler har vundet 46 kampe og tabt to i sin karriere som professionel.

Læs ogsåPeter Schmeichel: Froch vil det for meget

For tre år siden vandt han den første kamp mod Carl Froch på point i Herning. Den 35-årige englænder har 30 sejre og to nederlag på sin

Carl Froch' træner har analyseret Mikkel Kessler godt og grundigt

Spørger man Mikkel Kesslers træner, Jimmy Montoya, om taktikken mod Carl Froch i aften, får man følgende svar:

- Vi kender Froch og ved, hvor og hvordan vi skal slå ham, men du får mig ikke til at sige, hvad vores plan går ud på. Det får I at se på aftenen.

Langt mere åbenmundet er Carl Froch' træner, Robert McCracken.

- Han kan være meget stiv i sine bevægelse og have svært ved at bevæge sig hurtigt til siden. Til tider forcerer han også sine angreb uden at bekymre sig om, at der kommer slag retur. Det er farligt, siger Robert McCracken, der har trænet Froch i mange år, og i øvrigt selv var en top-bokser for over 10 år siden.

Mikkel Kessler har tidligere besejeret Carl Froch. Det var i Herning, men siden dengang i 2010 føler McCracken, at han og Froch har lært Kessler langt bedre at kende.

- Kessler har bevist, at han er en verdensklassebokser. Han har mødt nogle af de bedste folk, der er derude. Han er utrolig svær at vinde over, for han har aldrig problemer med sin vægt, og når kampen er i gang, så har han altid masser af benzin i sin motor. Kessler kan blive ved over en hel kamp med at køre på. Samtidig slår han konstant, så han scorer mange point, og han har en udmærket teknik, siger Robert McCracken, der udmærket ved, hvad den danske bokser vil komme med:

- Jeg tror, han vil gøre to ting: Først vil han bruge sit jab til at styre med og så lede efter åbninger, så han kan sende sit hook afsted. Så vil han slå mange lige slag. En masse af dem kommer mod maven - både højre og venstre side - mens han konstant sørger for at holde sin venstre arm oppe for at beskytte sig selv. Det afgørende bliver, hvem der får lov til at diktere tempoet fra midten af ringen. Det tror jeg, at Carl (Froch, red.) er bedst til. Han har længere rækkevidde og kan styre Kessler på den måde, og så er Carl stærkere, når de to kommer i infight.

I virkeligheden minder de to boksere forholdsvist meget om hinanden. De er hverken bevægelige eller snu som ekempelvis mange af de amerikanske boksere. Nogle vil nok kalde dem lidt stive i det, som europæiske boksere oftest er. Fordi Mikkel Kessler og Carl Froch minder så meget om hinanden, er det derfor de helt små ting, der kan blive afgørende.

Og så ikke mindst det, der sker oppe i hovedet.

- Det mentale er afgørende. Den, der vil det her mest, vinder. For begge boksere vil skiftevis få overtaget, så den, der bevarer overblikket, klarer sig bedst, siger Robert McCracken, der vil være i Froch' hjørne i aften omkring midnat.

Du kan følge boksebraget Kessler-Froch live i tekst på tv2 DK sent lørdag aften. I aften går det løs. Carl Froch får sin længe ventede revanche mod vores egen Wiking Warrior, Mikkel Kessler. Sidst de to mødtes var i 2010 i en voldsom og brutal kamp, som Mikkel Kessler trak sig sejrrrigt ud af. En kamp som efterfølgende blev kåret til årets bedste af mange boksing-sites. Og med rette. For sjældent har vi været vidne til en så voldsom og eksplosiv boksekamp, som den de to kamphaner gav os i Herning tilbage

Carl Froch vil spille mod Mikkel Kessler den 25. maj 2013 19:00 AM GMT på Londons 02 Arena til IBF boksning super mellemvægt titel. Er du spørge "hvor jeg kan se gratis Mikkel Kessler vs Carl Froch livestream på pc?" Mikkel Kessler og Carl Froch livestream vil være tilgængelig i følgende link streaming kanaler med høj kvalitet. Stay tuned her for en dækning af kampen, herunder preview præparater, forudsigelser, indsatser, nyheder, live score, resultater, kommentarer højdepunkter og mål fra youtube, og resumeer og du kan se replay af Mikkel Kessler vs Carl Froch fra video streaming sites . Så glem ikke at se online Carl Froch vs Mikkel Kessler streaming gratis Carl Froch - Mikkel Kessler, der i dag er lørdag 25,5,2013 IBF boksning super mellemvægt titel VM
Avatar billede sarah90 Nybegynder
26. maj 2013 - 01:32 #1
Mikkel Kessler har tidligere besejeret Carl Froch. Det var i Herning, men siden dengang i 2010 føler McCracken, at han og Froch har lært Kessler langt bedre at kende.

- Kessler har bevist, at han er en verdensklassebokser. Han har mødt nogle af de bedste folk, der er derude. Han er utrolig svær at vinde over, for han har aldrig problemer med sin vægt, og når kampen er i gang, så har han altid masser af benzin i sin motor. Kessler kan blive ved over en hel kamp med at køre på. Samtidig slår han konstant, så han scorer mange point, og han har en udmærket teknik, siger Robert McCracken, der udmærket ved, hvad den danske bokser vil komme med:

- Jeg tror, han vil gøre to ting: Først vil han bruge sit jab til at styre med og så lede efter åbninger, så han kan sende sit hook afsted. Så vil han slå mange lige slag. En masse af dem kommer mod maven - både højre og venstre side - mens han konstant sørger for at holde sin venstre arm oppe for at beskytte sig selv. Det afgørende bliver, hvem der får lov til at diktere tempoet fra midten af ringen. Det tror jeg, at Carl (Froch, red.) er bedst til. Han har længere rækkevidde og kan styre Kessler på den måde, og så er Carl stærkere, når de to kommer i infight.

I virkeligheden minder de to boksere forholdsvist meget om hinanden. De er hverken bevægelige eller snu som ekempelvis mange af de amerikanske boksere. Nogle vil nok kalde dem lidt stive i det, som europæiske boksere oftest er. Fordi Mikkel Kessler og Carl Froch minder så meget om hinanden, er det derfor de helt små ting, der kan blive afgørende.

Og så ikke mindst det, der sker oppe i hovedet.

- Det mentale er afgørende. Den, der vil det her mest, vinder. For begge boksere vil skiftevis få overtaget, så den, der bevarer overblikket, klarer sig bedst, siger Robert McCracken, der vil være i Froch' hjørne i aften omkring midnat.

Du kan følge boksebraget Kessler-Froch live i tekst på tv2 DK sent lørdag aften. I aften går det løs. Carl Froch får sin længe ventede revanche mod vores egen Wiking Warrior, Mikkel Kessler. Sidst de to mødtes var i 2010 i en voldsom og brutal kamp, som Mikkel Kessler trak sig sejrrrigt ud af. En kamp som efterfølgende blev kåret til årets bedste af mange boksing-sites. Og med rette. For sjældent har vi været vidne til en så voldsom og eksplosiv boksekamp, som den de to kamphaner gav os i Herning tilbage

Carl Froch vil spille mod Mikkel Kessler den 25. maj 2013 19:00 AM GMT på Londons 02 Arena til IBF boksning super mellemvægt titel. Er du spørge "hvor jeg kan se gratis Mikkel Kessler vs Carl Froch livestream på pc?" Mikkel Kessler og Carl Froch livestream vil være tilgængelig i følgende link streaming kanaler med høj kvalitet. Stay tuned her for en dækning af kampen, herunder preview præparater, forudsigelser, indsatser, nyheder, live score, resultater, kommentarer højdepunkter og mål fra youtube, og resumeer og du kan se replay af Mikkel Kessler vs Carl Froch fra video streaming sites . Så glem ikke at se online Carl Froch vs Mikkel Kessler streaming gratis Carl Froch - Mikkel Kessler, der i dag er lørdag 25,5,2013 IBF boksning super mellemvægt titel VM

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management