Avatar billede Gubis Nybegynder
25. maj 2013 - 23:08 Der er 2 kommentarer

Endomondo

På min Endomondo, kommer min træning ikke op på min Facebook væg, selvom jeg har sat den til det i indstillinger. Jeg kan heller ikke se min egen rute under nyheder, hvor jeg tilgengæld kan se mine venners ruter.. Hvad er der galt?? Har prøvet alt... Prøvet at slette og indstaller igen.. Stadig det samme... Osse prøvet at oprette mig som ny bruger, stadig uden held...

Jeg bruger nyeste version Endomondo Sports Tracker Pro 8.2.1
Avatar billede tripwire Nybegynder
26. maj 2013 - 21:40 #1
Hej

Efter facebook har lavet om, så skal man ind og aktivere at Endomondo ting er tilladt på din tidslinie.. har du været det?

Hvis ikke, så tryk på din profil -> aktivitetslog (og vælg alle). Scroll ned til du finder dit Endomondo entry. Tryk på den lille blyant og vælg vis på tidslinie.
Avatar billede Gubis Nybegynder
26. maj 2013 - 22:02 #2
Hej

Tak for forslaget. Men det havde jeg osse gjort. Så jeg er stadig åben for andre ligeså gode forslag / ideer. 😊