Avatar billede bamsemh Nybegynder
24. maj 2013 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp

geoblock
nu er udfordingen så at jeg skal have mit tv på, for alt virker på min computer. hvordan gør jeg så der ? udfordringen er at jeg skal have hbo nordic og viaplay.dk til at virke på mit tv. det virker uden problemer på selve computeren igennem en vpn jeg bruger til det amerikanske netflix.

nogen gode råd ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. maj 2013 - 16:43 #1
Første hjælp bliver: En bedre og mere beskrivende overskrift, tænk hvis alle blot skrev "hjælp".

Kan du ikke blot udvide dit skrivebord og trække afspilleren over på tvet eller alternativt sætte tvet som clon (burde så virke begge steder men clon begrænser brugen af pcen mens der ses film på tv).
Avatar billede bamsemh Nybegynder
24. maj 2013 - 17:09 #2
jo jeg kan godt have hdmi kabel liggende og flyde. men nu er det sådan at jeg vil helst undgå kabler :) og nu kan man jo normalt få de apps direkte på tv'et. og jeg har ikke lige råd til trådløs hdmi :/

jeg ved at man igennem dns kan få adgang til det amerikanske netflix. så er der ikke en eller anden billig måde at komme til at bruge de ting man betaler for ? netflix giver jeg de normale 79kr om måneden for den danske del, og så 4$ om måneden for unotelly dns til det amerikanske netflix, da der er mange flere film og man kan se tegnefilm på org. sprog :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. maj 2013 - 17:52 #3
Faktisk bruger du en proxy og det kan dit tv ikke håndtere.
Du har brug for en pc til dit projekt.

Derfor mener jeg at mit forslag er din vej videre (uanset om det er kablet eller trådløs overførsel).

Eftersom du har valgt selv at tage de udlovede point retur, så skal du nok ikke forvente input fra alle dem der samler point.
(Grøn betyder spørgsmålet er afsluttet).

Jeg samler ikke på point, men her er lidt vejledning til dig...

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede bamsemh Nybegynder
25. maj 2013 - 21:57 #4
oki, øv :/ ja hvis det her forum virker som alle andre, bare med point. så ville du kunne se at jeg er ret ny her :) så jeg troede det var at jeg selv skulle sætte accept for at få jer andre til at læse det :) min fejl, sorry :/

men tak for et seriøst svar :) jeg må ud at se hvad jeg kan skaffe et trådløst hdmi til på mandag :) må bare ofre lidt madpenge på det projekt :P
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. maj 2013 - 08:26 #5
Point-systemet er skruet dårligt sammen.
Du er langt fra den første som får lavet fejlen med selv at lægge svar (derfor jeg har den vejledning liggende til copy/past).

Jeg har set du er ny, det var bla derfor jeg ville sende dig på rette vej, så du næste gang opnår svar fra flere brugere. :-)
(og ingen kommer til at føle sig snydt for deres point/løn i dit næste spørgsmål).

Heldigvis samler jeg ikke på point, så ingen sure miner. :-D

Go` fornøjelse med dit setup når du har fået det på plads.