Avatar billede MrStagis Praktikant
23. maj 2013 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Livestreaming fra kamera

Hej Folkens.

Vi skal i september afvikle et event. Kort om eventet er at to personer duellere og at duellerne vil blive filmet og klippet sammen efterfølgende.

Mit spørgsmål er: Kan man livestreame via et kamera direkte?

Hvis nogen har erfaring med sådan et livestreaming vil jeg meget gerne høre fra jer!
Avatar billede esendk Nybegynder
23. maj 2013 - 16:26 #1
Det kommer sørme an på, hvilket kamera man har. Jeg tror måske at Samsung Galaxy Kameraet kan, men sikker er jeg ikke. Du kan kigge lidt videre her: http://versusio.com/da/canon-eos-700d-vs-samsung-galaxy-camera-wi-fi

De skal ihvertfald have WiFi muligheder. Så burde det jo egentlig ikke at være et problem! Held og lykke med det.
Avatar billede MrStagis Praktikant
28. maj 2013 - 09:21 #2
Det er ikke et mobilkamera der skal bruges men et håndholdt hd kamera. Hvilken model vides ikke endnu. Men hvis nogen har et godt bud på et godt kamera til formålet, så skriv det endelig.
Avatar billede MrStagis Praktikant
11. oktober 2013 - 07:24 #3
Ingen svar. Jeg tager selv point.