Avatar billede justincase1089 Nybegynder
22. maj 2013 - 00:33 Der er 4 kommentarer

ASP.NET og traadning deri

Hej

Du har to aspx sider.

A.aspx: Indeholder en System.Threading.Thread.Sleep(10000);
B.aspx: Indeholder bare en label eller noget andet .. ikke vigtigt.

Hvis jeg f.eks. I IE aabner A og samtidig I same browser I en anden tab aabner B, saa kommer B forest frem naar A er loaded.

hvis jeg goer det samme men hvor A er I f.eks. IE og B er I f.eks. Chrome, saa aabnes B med det samme.

Saa det virker paa mig som om der er noget med session threading som jeg ikke helt har forstaaet. Er der en der kan forklare mig det?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. maj 2013 - 00:40 #1
Jeg gaetter paa at i det foerste eksempel holdes socket aaben og begge request haandteres af samme traad.
Avatar billede justincase1089 Nybegynder
22. maj 2013 - 02:23 #2
Ja, det er ogsaa mit gaet, men jeg vil gerne kunne svare en kunde med et eller andet, helst med et link hvor det fremgaar at det er "functionality by design" eller en mere dybdegaaende forklaring paa hvordan ASP.NET traadene virker
Avatar billede arne_v Ekspert
22. maj 2013 - 03:20 #3
Du kunne jo eftervise hypotesen med et lilel program som sender requests med og uden keep-alive!
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juli 2013 - 04:50 #4
Kommet videre?