Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2013 - 21:34 Der er 6 kommentarer

Webcam

Hej alle sammen, hvilket webcam er det bedste både billede og lyd .
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2013 - 21:45 #1
Jeg har et Microsoft LifeCam Studio som jeg er meget tilfreds med. Super skarpe billeder og god lyd

http://www.microsoft.com/hardware/en-us/webcams
Avatar billede RTH Nybegynder
22. maj 2013 - 10:50 #2
I gamle dage var Logitech gode, men jeg ved ikke, om de er blevet overhalet.
22. maj 2013 - 22:03 #3
Jeg kan godt forstå, at du som ny ??? bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. juli 2013 - 20:48 #4
Inden du fortsætter bør du overveje at lukke nogle af dine tidligere tråde, hvis der er fundet en løsning.
Når man beder om hjælp taler man pænt, dvs. brug af caps lock er ikke nødvendig.
Overvej om flere tråde med samme spørgsmål er nødvendigt, det er ikke tilladt her på eksperten, så luk evt din gamle tråd og bed evt. de medvirkende om at flytte over på denne eller luk denne tråd og vend tilbage til din gamle om webcam.

Efter den lille opsang kunne dette evt. være værd at overveje, har selv gode erfaringer med logitich, som også bliver brugt på min arbejdsplads.

http://www.dustinhome.dk/product/5010620091/logitech-webcam-c920-hd-pro/

samme kommentar som i ny tråd overvej selv hvilken en af dem du vil lukke
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. juli 2013 - 08:20 #5
Hvad er der ubrugligt ved det ?
Jeg ligger helst ikke svar før jeg bliver bedt om det derfor, har du ikke mulighed for at kunne give point før der bliver langt et svar.
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. juli 2013 - 16:21 #6
jeg er lidt af samme mening, men de 2 webcam tråde kan du selv ligge svar og acceptere dem på den måde bliver de lukket og du har en lille mulighed for at kunne virke mere seriøs overfor ander der evt vil deltage i dine evt. fremtidige tråde