Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 16:11 Der er 5 kommentarer

Shared Folder

Hej

Jeg skal dele en shared folder fra Windows 8 til mit Samsung serie 7 led TV

Jeg har det til alle både i avanceret deling og hjemmegruppe deling.

Men både min mobil(android 4.1) og TV siger at de ikke kan se noget da der er kode på, og jeg kan ikke få lov til at indtaste nogen kode.

Har også prøvet og være nede i NTFS og sætte owner til alle.

Nogen forslag?
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2013 - 00:42 #1
hvad hedder din server ?

og hvilken ip har du fra  Windows 8 disktop og Samsung serie 7 led TV ???
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
07. juni 2013 - 08:34 #2
Der er ikke tale om nogen server...
men PCen har et domæne der hedder wks-001, så ingen forbudte karaktere der.

og begge enheder ligger i samme subnet og kan se hinanden, TVet kan bare ikke få lov til at kigge ned i mapperne.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2013 - 22:56 #3
hvad køre TVet af ip har du en dhcp server med iper
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
10. juni 2013 - 10:27 #4
Undskyld var lige på weekend tur uden net :(

ja, alle iper er uddelt via DHCP, men har testet med static, dog uden held...
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2013 - 20:35 #5
har du ikke i app på din tv  som hedder
gennemse pc ?