Avatar billede klavil Seniormester
20. maj 2013 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny til Ipad 4 og vil gerne flytte og se film og musik, Howto?

Jeg har været vant til android hvor man bare lige trækker tingene over i en mappe, men sådan er det altså ikke med denne Ipad.

Jeg har nogle film jeg gerne vil have lagt over og vil høre om der ikke er en god guide hvor jeg kan se hvordan det fungerer.
Jeg har hentet Itunes og lavet en konto. Jeg har også prøvet at flytte over til min ipad men kan ikke finde det jeg flytter over nogle steder??
Kan mærke min tålmodighed er ved at være opbrugt :) så noget hjælp er velkommen og gerne noget der er ligetil.
Avatar billede emil100j Nybegynder
21. maj 2013 - 17:47 #1
Avatar billede klavil Seniormester
21. maj 2013 - 22:23 #2
har hentet et program der hedder Infuse som tager det hele uden man skal til at konvertere filmene. Det koster 32 kr på App Store.  :)
har dog problemer med at flytte billeder over med Itunes, hvor jeg hver gang jeg vælger en mappe så fjerner den den jeg havde tilføjet sidst?