Avatar billede budjet Nybegynder
20. maj 2013 - 14:45 Der er 10 kommentarer

Mine spil virker ikke?

Hej Eksperten.dk

Jeg har et problem som har stået på i et stykke tid nu. Alle de spil jeg har, hvor man skal "connecte" til en server, virker ikke. Det vil sige at når jeg vil spille League of Legends, står der bare "Did not receive a response from the server", eller hvis jeg skal spille Blizzard spil (Diablo/Starcraft) sker der bare ingenting. Men så engang imellem virker alle spillene i nogle timer, men så sker det samme igen. Dette gælder dog ikke mine Steam spil, som f.eks. Counter-Strike, men mit G.t.a som også ligger på Steam virker heller ikke, fordi den ikke kan connecte til Social Club. Jeg håber virkelig at nogen kan jeg hjælpe, da jeg selv ikke har nogen anelse om hvofor det sker. Mvh Niels

Jeg har Windows 7 64bit.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 15:04 #1
Hvordan er dit setup?
- router
- internet udbyder

har du ellers problemer med at gå på nettet?

Lyder som en port der er lukket eller et DNS problem

Prøv evt. at ændre din DNS til 8.8.8.8(google)
Avatar billede budjet Nybegynder
20. maj 2013 - 15:42 #2
Jeg har ikke problemer med at gå på nettet. Det er en Thomson router, og jeg har Stofa. Jeg har lige prøvet at ændre min DNS, jeg fulgte den her guide http://www.xn--bjrn-hra.se/windows/dns/
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 15:46 #3
og har det hjulpet?
Avatar billede budjet Nybegynder
20. maj 2013 - 15:49 #4
Nej, problemet er der stadig,
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 16:05 #5
Prøv at komme på et andet netværk, gerne en anden udbyder, for at teste om det er din pc, eller dit netværk..
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 19:29 #6
Hej og velkommen til Eksperten.
En lille vejledning da du er ny bruger herinde:
Skriv dine indlæg i kommentar, og brug kun selv svar muligheden, hvis du ikke får en løsning på dit problem. Du kan læse en masse om det her: http://www.eksperten.dk/faq
Problemet med svar der lægges, er at andre brugere måske vil springe tråden over, da der er lagt svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 19:32 #7
Nu er jeg ikke selv spiller, men mange af de spil der spilles over nettet er det en fordel at åbne porte i routeren direkte til den server spillet køres fra.
Har set flere spørgsmål herinde om dette emne.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. maj 2013 - 20:10 #8
Som blaabjerg foreslår kan du prøve et andet netværk. For at ændre DNS på din trådløse forbindelse skal du logge ind på Stofas modem, og det er desværre spærret for pilfingre og andet godtfolk.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 06:43 #9
stofa har jo ikke ægte "free" bandwidth.
når du har opbrugt din kvote for datatrafik, så lukker stofa ned indtil du kommer til en ny periode.

?

skift udbyder, ville jeg gøre..
24. maj 2020 - 15:45 #10
Hej Ekspert
Jeg har et spil som ikke ville virker efter jeg kom til at slette det, men det virker fint nok end jeg kom til at slette det på min bærbar, men nu kan min bærbar ikke installeret spil og det ser ud til at den ikke kan læse/finde cd rom

Mvh Brian Andersen