Avatar billede dejuandk1987 Nybegynder
18. maj 2013 - 15:55 Der er 3 kommentarer

Afhentning af computer for en anden.

Hejsa.
Min farfar vil købe en bærbar på expert.dk, som skal afhentes i butikken. Men da min farfar er meget svagtgående, vil han have mig til at hente den.
Kan man dette, nu hvor den er bestilt i hans navn?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. maj 2013 - 16:13 #1
Du skal bare have en fulmagt med og så noget ID med helst billed.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2013 - 16:13 #2
Det vil jeg tro, hvis du får en fuldmagt med.

Du kan evt. kontakte butikken først: http://www.expert.dk/da/Butikker.aspx
Avatar billede Thingo Nybegynder
18. maj 2013 - 16:33 #3
Som de andre siger en fuldmagt. Men jeg har altså hentet meget it udstyr i min mors navn uden problemer dog ikke i en expert.

Kommer også and på om den skal betales i butikken eller online.