Avatar billede vianfadel Nybegynder
18. maj 2013 - 02:02 Der er 2 kommentarer

Hvad har politik og mad af gøre med hinanden?

God begrundelse tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. maj 2013 - 08:40 #1
Mit bud er som i linket her: http://www.faxekommune.dk/politik-mad-m%C3%A5ltider-og-bev%C3%A6gelse at få personer til at leve et sundt liv, og nedsætte risiko for at få de livstids sygdomme som man ellers kan rammes af. Og det gøres ved at komme med forslag til en sund kost, og øge folks livskvalitet.
Avatar billede aliaz Nybegynder
18. maj 2013 - 09:56 #2
Hvad er det for nogle spørgsmål - og til hvad? Det nærmer sig spam/trolling i min optik. Denne tråd minder unægtelig om den du postede for et par dage siden!