Avatar billede escape4ever Novice
17. maj 2013 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Minecraft server pt. kun intern

hej

er ved at lave en minecraft server med min pc som serveren men man kan ikke tilgå den fra mine ekstern ip kun den interne så det er sådan set kun en lan server lige pt.

vil naturligvis gerne have sådan man kan tildgå den ude fra.

har sat port range forwarding og port range triggering op med min interne ip og port 25565 start og end port.

nogle med en ide til hvordan jeg får den ud i verden.

/escape4ever
Avatar billede Nightmarez Nybegynder
18. maj 2013 - 01:13 #1
Hej

det er forskelligt fra router til router hvordan det fungere, men jeg skal med glæde hjælpe dig. Du kan sende en mail til mig eller kontakte mig over Skype.
email : nightmarez1997@gmail.com
skype: bjornhove123
Avatar billede escape4ever Novice
24. juni 2013 - 15:45 #2
fandt selv ud af det, det var en fejl 40

/escape4ever
Avatar billede escape4ever Novice
24. juni 2013 - 15:45 #3
lukker selv efter mig.