Avatar billede lasseramsgaard Nybegynder
17. maj 2013 - 21:53 Der er 8 kommentarer

Glemt hvem jeg har mit domæne nos

Hej. Jeg tror mit domæne ramsgaard.net er blevet suspenderet pga manglende betaling (sikkert i forbindelse med at jeg har skiftet bank) og jeg kan ikke huske hvem jeg har domænet hos. Jeg har ikke webhotel, har kun domænet og bruger det kun til mail via gratisdns og gmail. Hos gratisdns står der at "Dette domæne kan TILSYNELADENDE ikke betales igennem GratisDNS", derfor tror jeg at jeg må have betalt for domænet et andet sted! Whois søgning giver intet resultat.

Kan nogen hjælpe mig?

På forhånd tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2013 - 22:03 #1
http://www.networksolutions.com/whois/results.jsp?domain=ramsgaard.net

Ascio er registrant og jeg mener ascio er Speednames, men er usikker på det.
Avatar billede lasseramsgaard Nybegynder
18. maj 2013 - 11:32 #2
Tak for hurtig svar. Synes dog ikke rigtig det hjælper. Siden du linker til ser også mærkelig ud, jeg kan ikke genskabe den information du skriver.
Avatar billede Locodk Nybegynder
18. maj 2013 - 16:02 #3
Jeg får også Ascio frem som domæne controller, linket til deres side er http://www.ascio.com/ kontakt nummeret på siden er dansk, så prøv og ring til dem.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. maj 2013 - 21:44 #4
ascio er speednames i danmark.

Men du kan gå til siden: www.netsol.com og "søge" efter whois, der taster du domænet og trykker SØG.
Avatar billede lasseramsgaard Nybegynder
23. maj 2013 - 07:30 #5
Hej. Mange tak for hjælpen. For whatever reason fik jeg fejlmelding på alle de whois databasesøgninger jeg lavede i weekenden. Men nu virker det, og det viste sig at det var ascio der var registrar. Yderligere havde jeg for ca 2 år siden haft webhotel hos one.com. Da jeg opsagde det for bare at have domænet, fik jeg aldrig flyttet domænet til en anden udbyder. Derfor var det nu udløbet hos one.com og jeg kontaktede dem for at få det reaktiveret (400 kr). Ascio henviste mig til one.com
Avatar billede lasseramsgaard Nybegynder
23. maj 2013 - 07:32 #6
Avatar billede lasseramsgaard Nybegynder
23. maj 2013 - 07:33 #7
vil gerne give dig point jakobdo, men ved ikke hvordan
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. maj 2013 - 08:02 #8
Svar! (så skal du "blot" vælge mig eller os alle og trykker accepter svar)