Avatar billede moonman Nybegynder
13. august 2001 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import exe fil til vb

Jeg vil gerne vide om det er muligt at importere en exe fil til vb så man kan se koden i programmet.
Hvis man kan, hvilke programmer skal man så bruge til det??
OBS. Det skal være til VB koder!
Avatar billede michaelpreisler Nybegynder
13. august 2001 - 18:51 #1
Kan man ik :)
Avatar billede razersedge Nybegynder
13. august 2001 - 19:05 #2
impossible... endnu
Avatar billede sjh Nybegynder
13. august 2001 - 19:08 #3
Nej når først du har lavet din exefil kan du ikke se koden mere eller se hvordan koden er lavet.
Avatar billede michaelpreisler Nybegynder
13. august 2001 - 19:16 #4
Det ville jo også være noget LORT for softwareindustrien. Så kunne alle jo ændre i deres programmer, og det vil de jo ikke have. Og så havde der aldrig været en hel open source-bevægelse.
Avatar billede moonman Nybegynder
13. august 2001 - 21:44 #5
OK det var bare det jeg skulle ha at vide, jeg havde nemlig bare hørt om en der havde gjort det...men nok bare rygter
og eftersom michaelpreisler var den første som sagde det var umuligt giver jeg ham pointende
/Moonman
Avatar billede michaelpreisler Nybegynder
13. august 2001 - 22:17 #6
Tak tak.. Det betaler sig at være hurtig på aftrækkeren! :)
Avatar billede oswald Nybegynder
14. august 2001 - 09:36 #7
Man kan faktisk være for hurtig på aftrækkeren. ;)
Det er faktisk ikke helt sandt. Man kunne tilbage kompilerer i de tidlige versioner af VB, med et program der hed DisCompilere. (Jeg mener op til version 3). Men MS valgte at gøre det umuligt i de senere versioner Pga. det LORT det ville medfører. ;)