Avatar billede sidselvincents Nybegynder
15. maj 2013 - 19:31 Der er 2 kommentarer

Iphone låser af sig selv

Min iphone begyndte lige pludselig en aften for et par dag siden at låse af sig selv. Jeg kan ikke bruge den da den hele tiden låser og låser op igen. Når jeg låser den op, låser den igen af sig selv, næsten med det samme. Har i nogle ideer om hvad grunden til dette kan være?

-sidsel
Avatar billede teknik Juniormester
16. maj 2013 - 10:36 #1
fugt i "lås" knappen kan give det problem

prøv at lægge den et tørt/varmt sted...fx på/nær en radiator i nogle timer

mvh :-)

Teknik
Avatar billede egf Nybegynder
27. maj 2013 - 02:36 #2
Hvor hurtigt låser den efter du har låst den op? Hvis det er under 1 minut lyder det ganske rigtigt som en kortslutning af en slags, sandsynligvis pga. fugt som Teknik skriver. Hvis det er længere tid skal du ind i Indstillinger og slå Automatisk lås fra...