Avatar billede MaleneJH Nybegynder
14. maj 2013 - 22:04 Der er 3 kommentarer

TDC Webshop.

Hej Eksperter.

Det drejer sig om jeg har problemer med at få mit produktet vist på min hjemmeside.

Når jeg er logget ind med mit brugerid og er igang med at administrere hjemmesiden, går jeg ind i produkter og trykker tilføj og skriver alle oplysninger ned om produktet og ligger billeder ind.
Når jeg så vil ind og se "mit produkt jeg sælger" på min hjemmeside kan jeg ikke finde det. Mit spørgsmål er således: hvad skal jeg gøre for at finde produktet offentligt på min hjemmeside?
Gør jeg noget forkert?

Håber nogle kan hjælpe mig med mit problem.
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. maj 2013 - 13:18 #1
Du har ikke overvejet at spørge TDC's support?
Avatar billede MaleneJH Nybegynder
15. maj 2013 - 19:14 #2
Har jeg allerede gjort. Men det er over 14 dage siden. Har både mailet og ringet uden held. Så ville det være super fedt hvis en herinde kunne hjælpe. Men tak for svar.
Avatar billede firmalive Nybegynder
16. juni 2014 - 10:26 #3
Ikke konstruktivt.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin