Avatar billede luigi Nybegynder
14. maj 2013 - 21:20 Der er 2 kommentarer

Tilslutte en router (Linksys EA6500 til 4g router (Huawei -B593)

Hej.

Er det muligt at tilslutte en anden router til et 4g modem.? Huawei-B593

Jeg har et kontor hvor jeg gerne vil tilslutte min nye lynhurtige EA6500 Linksys router til denne.
Avatar billede Talder Nybegynder
15. maj 2013 - 00:02 #1
Uden at kende til din Linksys router.
Så burde du kunne lave en forward på den.
Svar er kun gældende hvis det er følgdende opsætning:
PC -> Linksys -> Huawei -> Internet

Men hvad er grunden til du gerne vil have 2 routere?
Avatar billede luigi Nybegynder
15. maj 2013 - 09:12 #2
Grunden til det er at jeg ikke er tilfreds med min fullrate fobindelse den er kun på 15/1. Men min 4g router giver meget bedre hastigheder. Så jeg overvejer at droppe mit fullrate abonnement og skifter over til en 4g router i stedet på kontoret.

Jeg har lige købt en lynhurtig Linksys EA6500 router. Den vil hellere benytte end B593, hvis det altså kan lade sig gøre.