Avatar billede Kralley Praktikant
14. maj 2013 - 18:46 Der er 1 løsning

Benq 24x20 skærm (skærm indstillinger)

Jeg kunne virkelig virkelig godt tænke mig hvis jeg kunne få nogen specielle indstillinger på min skærm, når jeg går ind på senseye kommer der en streg i midten og viser 2 forskellige "videoindstillinger" jeg kunne virkelig godt tænke mig den ene. Men kan ikke finde ud af at skifte til de indstillinger.. Kunne virkelig virkelig godt bruge noget hjælp.

Bliver virkelig glad hvis nogen kan hjælpe hurtigst muligt :-)!
Avatar billede teknik Juniormester
15. maj 2013 - 12:09 #1
Well.

Hvis du - som jeg gætter på - sidder og klikker på tasterne på skærmen.

Så handler "senseye" demoen om, at den ene side af billedet vises
i "standard" indstilling, og den anden side af billedet vises i den under "Picture mode" "aktuelt valgte" indstilling.
dem er der seks af
Standard/movie/game/Photo/sRGB/eco

...om det er "standard" du kan li, eller den aktuelt valgte, det kan jeg ikke se.

Mit gæt er at du "ønsker standard"
men prøv at skifte til "standard" under "Picture mode", så burde billederne være ens.

...skærmens settings kan være "Låst" låsning/oplåsning laves ved at holde "menu" knappen inde i 15 sek.

mvh :-)

Teknik