Avatar billede Hudlommen Nybegynder
14. maj 2013 - 02:46 Der er 1 kommentar

Networx og SNMP

Hey, jeg bor et sted med en masse unge mennesker så jeg er interesseret i at overvåge mit trådløsenetværk med Networx.

Jeg kan dog ikke få programmet til at overvåge min router da den ikke vil lade mig vælge WAN interface..?

Jeg har været et smut rundt om min rounter (zyxel) og kigget på SNMP indstillinger, men forstår mig ikke videre på hvad de forskellige indstillinger ppåvirker.

Er der nogen der kan give mig en hurtig guide i hvordan jeg får tingene til at spille? Har kigget nogle tråde igennem, men de starter altid et sted hvor jeg bare er tabt :P

Ved ikke om det gør en forskel, men kører Windows 7
Avatar billede hea_dk Nybegynder
16. maj 2013 - 13:37 #1
du kan måske læde lidt grund info her
http://www.cisco.com/en/US/docs/ios/12_2/configfun/configuration/guide/fcf014.html

men ja en windows 7 dåser kan godt klare opgaven