Avatar billede Silver90 Nybegynder
13. maj 2013 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Kan ikke uploade billeder efter underlig start meddelese

Hej

Jeg havde for et par dage siden en underlig start meddelese på min pc, før den egentlig startede op. Jeg havde glemt en usb da jeg lukkede computeren dagen før og den sagde "invalid disc" i dos-stil.

Men det løste sig ved en genstart af pc'en, men siden da har jeg ikke kunne uploade filer fra under albums. Jeg forsøger at uploade på steder som Facebook og Photobucket men jeg kan kun se den mappe der hedder billeder og én undermappe der hedder noget alla "Ipod Photo Chase"
Jeg kan ikke se nogle af mine under albums? Hvad er der sket og hvad gør jeg?
14. maj 2013 - 08:30 #1
Hvilket STYRESYSTEM ?
Hvilken BROWSER ? / Version ?

---

Evt. SYSTEMGENDANNELSE til før 'problemet' ?
Avatar billede Silver90 Nybegynder
16. maj 2013 - 11:45 #2
Systemgendannelse virker ikke,

Win 7

IE, den nyeste.