Avatar billede julemanden2012 Nybegynder
12. maj 2013 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde eksterne drev

Hej derude!
Jeg har et par usb-baserede eksterne harddisk's, som jeg før har haft tilsluttet min PC uden problemer. Lige pludselig kan jeg ikke få dem frem hverken i Stifinder eller TotalCommander, når jeg tilslutter dem..  Hvad dælen' skal jeg gøre?
Avatar billede morten_u Novice
12. maj 2013 - 21:46 #1
Prøv at tjekke om de har fået tildelt et drevbogstav.
Nu skriver du ikke et OS, men under Windows 7 tjekker du det under Administration. Højreklik på Computer og vælg Administration.
Vælg derefter Diskhåndtering. Prøv at se om dine USB disk er herinde. Hvis de er herinde og de ikke har fået tildelt bogstav og der ikke er noget galt med diskene, bør du kunne højreklikke på disken og vælge Skift drevbogstav og sti.
Avatar billede julemanden2012 Nybegynder
12. maj 2013 - 23:15 #2
Hej morten_u!
Mange tak, det hjalp 100%.
Avatar billede milter Ekspert
12. maj 2013 - 23:37 #3
Hej julemanden.

Meningen med pointsystemet her på eksperten.dk er, at point gives til den/dem, som har hjulpet dig med løsningen af dit problem. Som du har gjort det nu, har du givet dig selv pointene :-)

Normal procedure er, at spørgeren beder den/dem, som har hjulpet med en løsning, om at lave et "Svar". Spørgeren "Accepterer derefter "Svaret" eller "Svarene", og på den måde overføres point fra spørgerens til svarerens/svarernes konti. Hvis nogle laver et "Svar", og du ikke mener, deres hjælp kunne bruges, eller andre havde foreslået det samme tidligere, "Afviser" du det.

I et tilfælde som det her kan du lave et nyt indlæg i samme kategori med 30 point og overskriften: "Point til morten_u" og linke til det her. I det kan morten_u så lave et "Svar", som du kan "Acceptere".

Kig også her:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede morten_u Novice
13. maj 2013 - 19:50 #4
Så gik jeg måske af mine første points :-(