Avatar billede Ditorv Nybegynder
11. maj 2013 - 20:58 Der er 8 kommentarer

Bærbar kan ikke tænde?? og det kan hellere ikke oplade

Det startet med at jeg sat opladeren i, og den opladt ikke og endte med at den gik ud og nu kan jeg ikke tænde den fordi den ikke oplader?? hvad skal jeg gøre ?

Tak på forhånd
Avatar billede Ditorv Nybegynder
11. maj 2013 - 20:59 #1
og det er en Dell Inspiron 14z

Mvh. Ditorv
Avatar billede Singh Nybegynder
11. maj 2013 - 21:36 #2
Hvordan så det ud nede i højre side ved ikonet "oplader" se billedet:
http://i39.tinypic.com/2zj9ow1.jpg

------> Ellers tror jeg ikke jeg kan hjælpe dig <-----
Avatar billede Thingo Nybegynder
11. maj 2013 - 22:59 #3
Altså når den ikke engang kan tænde når laderen er koblet til. Så er det rimeligt sikkert laderen den er gal med. Man kan købe nogle en universal lader der passer til forskellige mærker, ellers hvis den er under 2 år gammel er der jo en garanti.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2013 - 08:43 #4
Prøv at kontakte DellLytter som måske kan hjælpe dig:
http://www.eksperten.dk/profil/DellLytter
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2013 - 08:46 #5
Velkommen til Eksperten.
Så lige du var ny bruger, så jeg lagde en intern mail til DellLytter. Håber de melder tilbage.
Avatar billede DellLytter Nybegynder
13. maj 2013 - 09:23 #6
Hej Ditorv

Fik du nogen fejlmelding da den første gang ikke ville lade? Evt. at laderen ikke var genkendt eller andet?

Mit umiddelbare bud er også, at det er selve laderen der er defekt, og batteriet nu bare er helt fladt.

Prøv at send mig dit servicetag i en privat besked, så vil jeg gerne tage et kig på, om jeg kan sende dig en ny lader, uden beregning.

På forhånd tak.

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2013 - 16:03 #7
Så vil jeg trygt overlade tråden til Karina her.
Avatar billede Ditorv Nybegynder
13. juni 2013 - 11:02 #8
Tak fordi i alle vil hjælpe:)

Men det var åbenbart ikke laderen der var defekt, men selve porten lader skulle sidde i. så nu har jeg sendt den ind til Dell for at reparere den :) Men tak for hjælpen alle sammen :P