Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
11. maj 2013 - 17:01 Der er 5 kommentarer

valg af firewall på ny computer- windows 8

Kunne Eksperten givemig et råd om hvilken firewall jeg skal vælge på ny computer- windows 8
Avatar billede chalde Seniormester
11. maj 2013 - 17:13 #1
Hvis det bare er til hverdagsbrug, så er den indbyggede ganske glimrende, såfremt du har en ekstern til indgående trafik (f.eks. indbygget i router).
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2013 - 17:21 #2
Ellers er der Comode, som er ret effektiv. Den kører på min win8 pro. http://filehippo.com/download_comodo/
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2013 - 19:07 #3
ngen respons fra spørger. Dropper overvågning.
28. maj 2013 - 15:23 #4
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
12. juni 2013 - 11:54 #5
Hej Eksperten.

Så vidt jeg har kunnet konstatere - efter I har gjort mig opmærksom på, at der er en indbygget firewall i min nye computer - er det korrekt. Jeg har således ikke indlagt nogen anden. Tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Birthe_28