Avatar billede jepzen Nybegynder
10. maj 2013 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Driver til mus søges

Jeg har en trådløs mus fra Agk Nordic, som har virket upåklageligt i mange år, men pludselig kan jeg ikke bruge den mere.

Jeg har noget installeret der hedder Synaptics pegeredskab og den siger at der er noget indsat i PS/2-museporten. Så musen er vel registreret eller hvad?

Findes der en god driver jeg kan installere?

Jeg kører Windows XP
Avatar billede flemsemand Nybegynder
11. maj 2013 - 04:16 #1
Har du forsøgt at skifte batteri, for sådan ét skal der vel til?
Synaptics driveren hører til en berøringsfølsom pad, som normalt
kun findes på bærbare computere. Er det det du har? Jeg kan ikke
se, hvad Synaptics har med PS/2 porten at gøre.
Kig efter gule trekanter med udråbstegn i, når du åbner oversigten
over installerede drivers. Er der sådan én ved musen, så fjernt
driveren og geninstaller driveren, er mit bud. For der fulgte vel
ikke en driver med din AGK mus? I så fald skal du bruge den. Havde
været smart, hvis du havde opgivet AGK typenummeret.
Avatar billede jepzen Nybegynder
14. maj 2013 - 00:25 #2
Nu virker den pludselig igen. Har intet gjort. Meget mystisk :)