Avatar billede lurup Ekspert
10. maj 2013 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup Synology

Jeg har 2 synology nas server samt en pc jeg gerne vil lave backup af.
Er måske mere rigtig at skribe synkronisere 4 mapper/drev på de 3 enheder.
Finder der noget nemt og godt software til det ???
Gerne på Dansk og gratis
Syntes ikke softwaret på synology er nemt at sætte op
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2013 - 16:32 #1
Prøv at se om du kan få Allway Sync til at udføre det du vil:
http://allwaysync.com/
Bruger selv programmet, men ikke over netværk dog (usb og extern harddisk)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2013 - 16:35 #2
Som jeg forstår dette burde det kunne klare opgaven:
- Sync data between your desktop PC and laptop (notebook).
- Replicate and back-up data between your home and office computers.
- Synchronize more than two directories.
- Update and back-up files over a local network or the Internet.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2013 - 16:51 #3
Du kan under language rette det til at arbejde på dansk :-)

Alt efter brug vil programmet være gratis.
Havde på et tidspunkt sat programmet til at overvære en mappe og lave backup når filindholdet blev ændret. Og efter et stykke tid ville det registreres. Det valgte jeg så ikke at gøre. Ændrede den bare til kun at gøre det manuelt når jeg selv valgte tidspunktet for backup.
Ved ikke hvordan du vil køre den backup?
Avatar billede lurup Ekspert
10. maj 2013 - 17:15 #4
Det er lige noget for mig....TAK og endda på dansk...
SVAR lige ....
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2013 - 17:23 #5
Super. Jeg lægger hemed svar :-)