Avatar billede Xarcop Nybegynder
08. maj 2013 - 13:58 Der er 4 kommentarer

Bygger min egen computer.

Hej alle sammen.
Jeg vil gerne bygge min egen stationære. Mit budget ligger på 25.000 kr. Er der nogen der har nogle tips til hjemmesider og lignende hvor jeg kan finde ud af hvad jeg skal bruge.
Computeren skal mindst kunne køre skyrim på ultra.
Avatar billede Blandy Praktikant
08. maj 2013 - 14:52 #1
vil du bygge og samle maskien helt selv? Eller vil du kunne vælge delene på en hjemmeside, og lade firmaet samle delen for dig?

som her: http://www.proshop.dk/CustomPCBuilder/ConfigurationManager.aspx?templateName=Extreme
Avatar billede Xarcop Nybegynder
08. maj 2013 - 15:05 #2
Nej har en ven som bygger den men jeg ved intet om dele og sådan.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 01:46 #3
slå op på gamermaskine sider, se hvad de er bygget af, lav en kopi :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. maj 2013 - 07:42 #4
http://www.eksperten.dk/spm/980887

Ser ud til vi har flyttet til en nyere tråd.