Avatar billede planethunter Nybegynder
13. august 2001 - 16:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm

hej jeg har lige installeret sone alarm på min server for at være helt sikker... men nu har jeg det problem at jeg ikke kan connecte til min server med NetOp (et program hvor jeg kan styre min server lineson PcAnywharwe) hvad skal jeg dog gøre... for jeg vil nødigt smide det ud????
Avatar billede danscape Nybegynder
13. august 2001 - 16:46 #1
ZoneAlarm skodder! Find en anden firewall :)
Avatar billede danscape Nybegynder
13. august 2001 - 16:47 #2
Du kan ikke bruge ZoneAlarm på en web-server.. tro mig, jeg har selv prøvet på min! Hvad med Norton Personal Firewall?? Den er god! :)

- Kasper!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. august 2001 - 16:48 #3
Hvorfor ikke bare brug en ordenlig firewall som

Microsoft ISA Firewall
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
13. august 2001 - 16:54 #4
Du skal sætte ZoneAlarm til at NetOp på serveren, må fungere som server app.
Du skal også sætte den / de IP-adresser op, som må komme ind igennem Zonealarm (evt. på hvilken port).
Avatar billede planethunter Nybegynder
13. august 2001 - 17:26 #5
hmmm jeg havde i forvejen sat netop som server app og så havde jeg lavet en ip range med alle vores ip\'er... men kan man ikke nøjes med at åbne den port som min NetOp sider på konstant???
Avatar billede planethunter Nybegynder
13. august 2001 - 17:29 #6
min far og mig vi brugte norton firewall på hans server og vi fik den aldrig til at køre ordenligt selv om vi sagde til den\'s popup\'s at dette porgram havde altid lov til at gå på inet og stuff så blev den ved at at spørge om det her program måtte og vores exchange blokkede den helt for når der kom ny post så skulle posten først have lov at komme igenne og inden at vi nåede at opdage at den havde spurt var posten timmed out til servere.. så vi kunne ikke få post .... DEN SKODER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede planethunter Nybegynder
19. august 2001 - 19:38 #7
.
Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
20. august 2001 - 20:45 #8
Installerede selv ZoneAlarm, og fra på det tidspunkt kunne jeg ikke komme på nettet, så nu har jeg slettet det... Hellere på nettet med mindre sikkerhed end med fuld sikkerhed ikke at komme på nettet... :-)