Avatar billede Birgitte_AABC Nybegynder
06. maj 2013 - 08:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisering af fakturanr

Når man lave faktura på kunder via dagligbogføring i finans, kan man så styre at bilagsnummer automatisk overføres til fakturanummer, således at man ikke behøver at indtaste dette felt ?
Avatar billede glconsult Nybegynder
06. maj 2013 - 08:17 #1
Hej Birgitte
Nej, det kan man ikke som standard. Det kan dog programmeres.
Men hvis du laver fakturaerne via debitormodulet, kan du vælge at fakturaen bogføres med fakturanummer som bilagsnummer.
mvh. Gitte
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
27. maj 2013 - 12:42 #2
Hej,

Som Gitte skriver over mig, så kan man få det med hvis man laver faktura via debitor modulet.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen
www.globacon.dk