Avatar billede splitbus Nybegynder
05. maj 2013 - 19:12 Der er 1 løsning

Hurtigere WIFI netværk

Bruger i øjeblikket TDC HomeBox som trådløst netværk sammen med en LG NAS.

Syntes det går meget langsomt at flytte filer til og fra NAS'en trådløst.

Mit nuværende setup :

TDC Homebox
Kablet LG NAS
Kablet Mac Mini (Late 2009)
Trådløs iMac
Trådløs MBP 2011
Trådløs ATV 2

Jeg kan umiddelbart ikke komme uden om TDC Homebox da vi bruger IP telefoni til at kalde udlandet via post.dk's billige udlandskald. Måske der findes en iOS app med nogenlunde samme tale kvalitet. Kæresten har prøvet VoPium men er ikke helt tilfreds.

Jeg ved godt at jeg desværre IKKE kan nå min NAS fra nettet hvis den er koblet på en router der er koblet på TDC Homebox'en. Det problem hænger lidt sammen med ovenstående.

Kan I anbefale en Wifi Router til mit setup ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
11. maj 2013 - 13:44 #1
.