Avatar billede helge.la Novice
04. maj 2013 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

c5

Hvordan kopierer man fra c5 til en exxel fil er der nogen som kan hjælpe med det
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2013 - 19:04 #1
Hvad version af C5 snakker vi om ?

I den seneste er der mulighed for at printe rapporter til Excel (Hvis det er sat op)
Avatar billede helge.la Novice
04. maj 2013 - 19:46 #2
Ser ikke ud til den er aat op til det, ved du hvordan
Avatar billede glconsult Nybegynder
04. maj 2013 - 20:58 #3
Tast ctrl+j for at udlæse til excel eller vælg en rapport og udskriv til brugerprinteren ms excel.
Hvis du har en hosted/online C5, kan du kun benytte denne funktion, hvis også du har adgang til excel på samme server som din C5.
Mvh. Gitte
Avatar billede helge.la Novice
04. maj 2013 - 22:55 #4
Det er version 4,0 sp1.Light partner
Avatar billede helge.la Novice
04. maj 2013 - 22:57 #5
Hej Gitte
Det er version 4,0 sp1.Light partner, ved ikke om det hjælper for synes ikke jeg kan det du skriver jeg har exel på serveren.