Avatar billede dennis604 Nybegynder
14. januar 2000 - 03:22 Der er 11 kommentarer

Tjek lige denne side!

Jeg har den til vurdering, men vil nu hellere have den vurderet af Flash-eksperter!

Adressen:

http://www.netby.net/Oest/Vaeddergade/Hjemmeside/

Tak.
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
14. januar 2000 - 10:26 #1
Hejsa jeg syntes at siden ser ok godt ud, den er rimeligt stil ren og ikke for meget der forvirrer, men uhhm skal det der Dennis der noglegange følger musen gøre som det gør ? altså stå stille og når man kører hen over det hoppe længere væk?
Avatar billede stoffer Nybegynder
14. januar 2000 - 10:37 #2
Den er ok, men der er 2 ting du skal lave om:

a: For lang tid med de kugler (jeg blev i hvert fald utålmodig)

b: Nå man flytter musen fra punkterne skal teksten ikke forsvinde, kun når man trykker på en ny knap - jeg synes i hvert fald det er irriterende at skulle holde musen på punktet mens man læser.

Desuden "skæres" billedet i højre side på skærmen, jeg synes det skulle være helt højre stillet uden kanten.

Kuglen er ret fed.

Der er nu ikke meget indhold på den. Færdiglæst i løbet af 20 sek. derfor er det også ekstra irriterende med den lange tid (punkt a.)

Avatar billede dennis604 Nybegynder
17. januar 2000 - 19:28 #3
Disse fejl er nu rettet.

Og der er desuden kommet links på til andre sider, som jeg har lavet.
Avatar billede stoffer Nybegynder
18. januar 2000 - 18:19 #4
punkt b mangler stadig, desuden er der scrollbar - hvilket ikke pynter.
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
19. januar 2000 - 17:39 #5
En ting du måske kunne gøre var at lægge lydfilen i en anden fla fil og sætte den ind i den anden så starter din side hurtigere og så downloader den den fla med lyd i imens man kan kigge på din side så der ikke er den lange ventetid på at siden først skal loade lyden
Avatar billede funnymaker Nybegynder
20. januar 2000 - 13:20 #6
Jeg syntes at det er generende at når man køre hen over De tre emner kommer der text frem, men hvis man kan blot kommer til at flytte musen lidt udenfor forsvinder det igen så det er svært at læse hvis man ikke er vant til websider som de fleste der kontakter en webdesigner nok ikke er..
Og under Jeg kan afleder animationen med blomsten opmærksomheden temmeligt meget Samt at dens finish ikke er godt nok til det er flot.
Og hvis du endelig skal have den der webdesign tingest flintrene rundt så lad den da gå in over det sorte felt også.
Og introen er for lang..
Men ellers er det da en flot side

MvH
Søren V. Welling
funnymaker@hotmail.com
Avatar billede dennis604 Nybegynder
20. januar 2000 - 13:31 #7
Hit-area ved knapperne er så små, da man ellers let kommer til at "tænde" for dem uden at det er til hensigt.

Folk må styre deres bevægelser.

Introen kan skippes ved skip-intro-knappen.

Du har ret mht. blomsten, men det er en svær detalje med det grafiske.

Noget af det sorte er html-baggrund, og Mousetrail virker kun i Flash-filmen, som ikke er så bred, som det ser ud til.

Tak for kritikken.
Avatar billede kristian21 Praktikant
30. januar 2000 - 23:48 #8
Problemet med flash er, at det sædvanligvis tager for lang tid at loade. Jeg har ikke set din side, da jeg mistede tålmodigheden (max tid 10 sekunder). Jeg tror, at du mister for mange besøgende på din side på grund af ventetiden.
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
01. februar 2000 - 19:58 #9
Potato Ichna
Avatar billede varz Nybegynder
17. februar 2000 - 17:59 #10
din side er ok

dog for langloading og for lidt indhold
Avatar billede funky_bo Nybegynder
19. februar 2000 - 22:12 #11
din side er god men det tager for lang tid at lode den og der mangler noget på den bare noget mere inhold