Avatar billede petert Forsker
03. maj 2013 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropbox

Hej
jeg har en dropbox konto men ønsker at kunne dele indholdet i 2 stk hovedmapper+ undermapper, med 2 forskellige venner.
Altså den ene mappe kan jeg og ven 1 se og ikke ven 2 og omvendt.
Kan dette lade sig gøre, og hvordan gør jeg?
MVH
Petert
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2013 - 20:00 #1
Ved ikke om jeg har forstået ret, men det er vel det der er meningen med dropbox? Du laver en mappe og inviterer ven1 til den, så opretter du en anden mappe og inviterer ven2 til den.
Avatar billede petert Forsker
21. maj 2013 - 19:02 #2
Du har forstået det rigtigt.
Men hvordan gør jeg dette og sikre mig at "ven1" kun kan se hans mappe?
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. maj 2013 - 09:52 #3
På den måde jeg beskrev det. Ven1 kan kun se de mapper du deler med ham.
Avatar billede petert Forsker
05. juni 2013 - 06:03 #4
Tak for svaret vil du lægge et svar
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
03. december 2013 - 11:26 #5
Dette er ikke aktuelt længere. derfor læg et svar så jeg kan lukke dette spm.
Tak for hjælpen
MVH
Petert