Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
03. maj 2013 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Galleri plugin til Wordpress

Hej,

Jeg har brug for et galleri plugin der gør at jeg kan vise billeder på samme måde som her http://www.idg.dk/kontakt/salgsafdeling

Nogen bud ?

Rydahl
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2013 - 14:06 #1
Tror ikke du behøver et plugin til det. Kan du ikke bare lave den i den indbyggede editor?
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
03. maj 2013 - 14:13 #2
jo, det kunne jeg godt.. men skal have 3 sider med hver ca 50 billeder på hver.

Så for at sikre at det så ud som det skal tænker jeg at et pluging er bedre.

Rydahl
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2013 - 14:42 #3
Har ikke erfaring med sådan et plugin, men prøv at google: "wordpress plugin list", evt. "wordpress plugin people list".
Avatar billede lauge Nybegynder
13. maj 2013 - 08:56 #4
Jeg er ikke sikker på jeg forstår hovedindlægget.
Vil du kun vise billeder, eller skal du også vise tekst til hvert billede?

Jeg råder som regel aldrig til at bruge plugins til sådan noget. Det er meget nemt at kode det selv. Og specielt hvis du bruger et plugin som Advances Custom fields, hvilket jeg bruger i alle min WP løsninger, så får du en masse guf gratis til at administrerer billeder og tekst i backend.

Peter Lauge
WordPress konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
13. maj 2013 - 09:03 #5
Det skulle helst være sådan at brugere selv skulle kunne oprette sit billede og skrive den tekst der skulle til.

dvs:

billede og 3 linjer tekst og gerne mulighed for at hver enkelt selv kan gøre det.
Avatar billede lauge Nybegynder
13. maj 2013 - 09:11 #6
Det finder du ikke et plugin som kan ud af pakken, hvad jeg kender til.
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
13. maj 2013 - 09:16 #7
Det var også det jeg var kommet frem til :)

Jeg lukker den her, smid et svar.
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
02. juli 2013 - 10:00 #8
lukket