Avatar billede imma Forsker
02. maj 2013 - 23:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

billede i hjertesmykke

hejsa, jeg søger desperat hjælp til hvordan man kan få et almindeligt digital foto formindsket ned til miniformart så det kan printes ud i god kvalitet og indsættes i et hjertesmykke der kan åbnes, nogen ideer til hvordan det gøres
Avatar billede asbury Praktikant
03. maj 2013 - 00:04 #1
Du skal bruge et program ala acdsee eller xnview som er gratis her kan du resize billedet til det passer , husk bare at du skal bruge et kopi af de oprindelige , mere så du ikke kommer til at ændre på originalen. Kvaliteten kommer an på de printer.
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
03. maj 2013 - 00:32 #2
Undskyld mig Kim Asbury: Men det er da lidt sørgeligt at du linker bare direkte til dit eget site (der ikke engang er værd *HOST* at vise frem).....

Imma: Der findes forskellige programmer (The Gimp f.eks) du gratis kan hente ned og lege lidt med formindskelsen af billedet...
Avatar billede finb Ekspert
03. maj 2013 - 08:53 #3
Farvefotokopi er i ret god kvalitet
Avatar billede asbury Praktikant
03. maj 2013 - 13:11 #4
Hej Domino , jeg ved ikke rigigt hvad du taler om ? Du bad om et svar på et spørgsmål og det fik du og så taler du om noget helt andet !