Avatar billede bubber77 Nybegynder
01. maj 2013 - 13:30 Der er 3 kommentarer

lidt hjælp til at formatere

hej jeg har prøvet at formatere min lap top af ældre årgang der er vista på den nu men ville ha win7 på den med den skriver at c drev er reserveret hvad gør jeg????
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2013 - 14:20 #1
Velkommen til Eksperten
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori.
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
En bedre kategori ville være styresystemer-generelt
Avatar billede zetto123 Nybegynder
01. maj 2013 - 16:10 #2
læg din win7 på en disk, sæt den i din computer og under installationen vælg den udvidet udgave eller hvad den nu hedder, og så får du en liste over hvilke harddiske og partitationer der er i din computer.
her kan du bare slette din partitation på dit c drev med vista på.
når du har gjort det laver du bare en ny partitation og installere win7 der.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2013 - 17:51 #3
#2 Det hedder "custom":
http://2.bp.blogspot.com/-fY-D0j-PCvk/TdC46kHCGHI/AAAAAAAAACA/oOWSqZpUv1c/s1600/Windows+7+Boot+from+Virtual+Hard+Disk+4.jpg

Men det ændrer ikke på at spørgsmålet er lagt i forkert kategori.
Kategorien er er forslag stilet til Eksperten, og har ikke noget med styresystemer at gøre.
Og ja lige denne kategori så jeg gerne fjernet, da den i 95 % af tilfældene bruges forkert.