Avatar billede ComitoKeld Nybegynder
30. april 2013 - 22:34 Der er 2 kommentarer

Google map til lokationer

Jeg bruger Subgurim Map Control til .net, som benytter Google Map Api V2
Jeg benytter mig at der i denne version er muligt at sætte et "crosshair" i midt af kortet og herefter aflæse den valgte lokation.

Denne mulighed er desværre ikke til stede i Google Map Api V3 og jeg er derfor på udkig efter en alternativ læsning til asp.net hvor mine brugere let kan finde den ønskede lokation og herefter gemme den via et Postback.
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2013 - 23:33 #1
<ole>

Hvis det ikke er en mulighed i V3, forstår jeg ikke, hvad det er, du vil

/mvh
</bole>
Avatar billede ComitoKeld Nybegynder
01. maj 2013 - 08:16 #2
Jeg er på udkig efter en alternativ metode til Google Map API V3, helst ved brug af nyeste version af enten Subgurim Map Control alternativt Artem Google Map Control(http://googlemap.codeplex.com/)