Avatar billede mosen56 Nybegynder
29. april 2013 - 21:51 Der er 1 kommentar

netværk

vedr, netværk jeg kører på trådløs netværk når jeg kører på nettet og så har jej mit netværkskabel sættende i også på et andet net for at jeg kan bruge min netværks hd. men når jeg vil på nettet kan jeg ikke, da det går ind på det net hvor der ikke er net på som der kører internt her i huset så spørgsmålet kan jeg i instillenger sætte det til så kører på mit net hvor kommer på nettet og ikke så det går ind på net hvor der ikke er tilsluttet til internettet. På forhånd tak.
Carsten
Avatar billede skau Nybegynder
30. april 2013 - 07:33 #1
Hvis du kun sætter default gateway på det netkort der kan nå internettet så vil den tage det netkort til trafik alle andre steder hen end dit interne netværk.