Avatar billede thomasmhyttel Nybegynder
28. april 2013 - 22:48 Der er 3 kommentarer

Mini PC (højest 25 cm x 20 cm x 14 cm)???

Jeg skal køre et meget simpelt Windows program som kan morse - og  har brug en meget lille PC som kan passe ind i et elektronikskab (højest 25 cm x 20 cm x 14 cm) - PC'en skal have USB port da morsekoden går ud til en USB-seriel konverter, og videre ud til en lampe som den styrer - er der nogen der har en idé til hvad jeg kan bruge som et småt nok?

På forhånd tak for hjælpen!

Thomas
Avatar billede welcor Nybegynder
28. april 2013 - 23:33 #1
Nogen speciel grund til at du vil stille det spørgsmål to gange?
Avatar billede thomasmhyttel Nybegynder
29. april 2013 - 00:17 #2
sorry - ja jeg tænkte at det var forkerte sektion jeg havde postet det i først, så oprettede en ny - men kan ik finde ud af hvordan jeg sletter en post...
Avatar billede m_soender Nybegynder
29. april 2013 - 17:55 #3
Sådan en her burde kunne komme til at passe ind

http://www.fit-pc.dk/fit_pc2i.html

/
Martin