Avatar billede TheLycain Nybegynder
28. april 2013 - 18:54 Der er 2 kommentarer

Nyt Bundkort.

Jeg skal finde et bundkort der understøtter min. 32GB RAM Intel 3770k jeg mener nok at have læst at det er en 1150 Socket eller sådan noget, tænker at i nok ved mere om det end mig. Ja og mit sidste kræv er at det skal kunne understøtte GTX680 SLI. Og ja 2 GTX 680 er lidt overkill. Jeg skal jo selvfølgelig også have plads til lydkort og hvem ved måske et capturecard senere. Hvis disse ting overhoved har noget med bundkortet at gøre. Og det skal kunne være i det kabinet jeg køber som heder: Coolmaster HAF X Big Tower.

http://www.edbpriser.dk/kabinet/cooler-master-haf-x-id-4665554.aspx

På bundkort er jeg helt blank. Jeg ville komme med nogle link til eventuelle bundkort men jeg er helt blank.
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
28. april 2013 - 19:55 #1
dette bundkort er lige til dine behov: http://www.edbpriser.dk/bundkort/asus-p8z77-v-lk-id-6758647.aspx
SLI Supportet: og har samme chipset som Intel i7 3770k.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 11:27 #2
og har samme chipset som Intel i7 3770k.
Jeg vil mene du vrøvler.

Det foreslåede bundkort er dog ok.